Gå til indholdet

Showroom i Nyköping

Welcome to Shopify Store

I act like:

Her kan du læse vores købs- & leveringsbetingelser for privatkunder.

Hvis du ønsker at læse vores købs- og leveringsbetingelser for erhvervskunder , klik her.

Følgende vilkår og betingelser gælder for alle ordrer afgivet af kunden (herefter også benævnt "dig") hos Wulff Beltton AB (Reg. nr. 556446-8105 ), herefter benævnt "Wulff Beltton", "os" eller "vi", på Wulff Belttons hjemmesider, via e-mail, telefon eller anden kontakt (samlet benævnt "hjemmesiden").

Priser

Priser Priser angivet på Hjemmesiden er angivet eksklusiv moms eller inklusive moms afhængigt af det valg, som kunden af ​​Hjemmesiden har foretaget. Uanset hvordan priserne vises på Hjemmesiden, er priserne inklusive moms og eventuelle andre omkostninger altid sammenlagt, før købet gennemføres.

Betalingsmuligheder Enkeltpersoner betaler via Shopify Payments, hvor du kan vælge at betale med Klarna, betalings-/kreditkort, Shop Pay, Apple Pay og Google Pay.

Betalingsmuligheder, der tilbydes gennem Klarna, er kortbetaling, direkte betaling, faktura og delbetaling. Klarnas brugsbetingelser .

Bestilling Hos Wulff Beltton kan du bestille produkterne via Hjemmesiden.

PriceRunner købsgaranti

Når du handler hos os, er du dækket af PriceRunners købsgaranti. Dit køb er dermed beskyttet op til 50.000 SEK, hvis noget går galt. Købsgarantien er gratis og gælder for registrerede brugere hos PriceRunner.

Købsgarantien gælder for fysiske personer registreret i Sverige. Hvis en butik ikke accepterer sit ansvar i henhold til loven og løser problemer i forbindelse med et køb inden for 60 dage, træder garantien i kraft.

For dig, der ikke er medlem af PriceRunner og har besøgt os gennem deres service, kan du stadig få dit køb dækket af Købsgarantien. Det eneste du skal gøre er at registrere dig gratis på deres hjemmeside inden for en time. Det er et snuptag! Besøg PriceRunner for gratis købsgaranti

PriceRunner Købsgaranti erstatter dig for skader på produktet ved levering, beskadiget produkt, hvis et enkelt produkt mangler ved levering, hvis produktet er defekt, eller hvis produktet ikke leveres. Bemærk venligst, at bestillingen skal rettes til dig personligt.

Du får kun erstatning for direkte økonomisk skade, du har lidt, købsomkostninger og fragtomkostninger. Købsgarantien yder ikke erstatning for andre direkte eller indirekte omkostninger, værdiforringelse eller tabt indtægt.

På PriceRunner finder du en liste over kategorier, der ikke er dækket, samt komplette betingelser med småt, der gælder.

Levering

Wulff Beltton lagerfører de fleste af de produkter, der vises på hjemmesiden. Produkter, der er på lager, afsendes normalt inden for det angivne antal arbejdsdage. Hvis leveringstiden skulle afvige herfra, giver Wulff Beltton dig som kunde besked, forudsat at du har indtastet en korrekt e-mailadresse. I tilfælde af forsinkelse har du ret til at fortryde købet uden ekstra omkostninger, forudsat at din ordre refererer til produkter inden for det almindelige sortiment. Hvis leveringstiden afviger væsentligt mellem forskellige produkter, forbeholder vi os retten til at opdele din levering.

Frakt Wulff Beltton bruger DB Schenker som hovedfragtmand til at håndtere forsendelser. Andre forsendelsesmuligheder kan også forekomme afhængigt af produktets design og modtagerens placering. Tilbudte forsendelsesmuligheder omfatter agent og hjemmelevering samt palleforsendelser. Fragtgebyret afhænger af produktets pris og art og præsenteres før købet gennemføres.

Transportskader Er varen bortkommet, eller opdager du ved modtagelsen, at forsendelsen er beskadiget under transporten, beder vi dig i første omgang anmelde dette til speditøren. Bemærk! Fra datoen for modtagelse af levering skal transportskader anmeldes inden for 7 dage. Du kontakter herefter vores serviceafdeling på support@beltton.se og indtaster dit sagsnummer fra speditøren.

Forsendelse til udlandet Vi kan efter anmodning sende til andre lande end Sverige. Send os venligst din anmodning til info@beltton.se . Europæiske virksomheder med et gyldigt momsnummer skal ikke betale den svenske moms. Vi vil uden undtagelser kræve forudbetaling eller kreditkortbetaling. Vi forbeholder os retten til at nægte salg til udlandet.

Fortrød køb

Vi ønsker, at du som kunde har mulighed for at undersøge de produkter, du har købt hos os. Derfor giver vi dig en 30-dages kundetilfredshedsgaranti. Hvis du har til hensigt at bruge garantien, vil vi gerne have, at du giver os besked hurtigst muligt på support@beltton.se, dog senest inden for 30 dage efter modtagelse af produktet og gemme den originale emballage.

For at vi kan godkende din returnering i overensstemmelse med kundetilfredshedsgarantien, skal visse kriterier være opfyldt. Se nedenfor for kriterier.

Fortrydelsesretten gælder ikke for visse produkter:

  • Made-to-order produkter.
  • Specialdesignede produkter, såsom stole med en anden farve end sort eller produkter, der ikke er en del af vores faste sortiment.
  • Varer, der på grund af deres beskaffenhed ikke kan tages retur, eller som hurtigt kan forringes eller blive for gamle.
  • Made-to-order varer, store dokumentmakulatorer, lysmaster og produkter, der koster over SEK 20.000

Når du vælger at benytte kundetilfredshedsgarantien, er du som kunde ansvarlig for returfragten, som kan købes hos os. Bemærk venligst, at vi ikke kan afhente pakker fra agenter eller med anbefalet post. Vi accepterer kun returneringer, der sendes med erhvervspakker som anvist af vores serviceafdeling.

Uafhentede pakker For pakker, der ikke indløses af kunden inden for den angivne holdetid, forbeholder vi os retten til at opkræve kunden for forsendelsesgebyret, speditørens returforsendelse til Wulff Beltton og administrationsgebyr. Dette gælder selvom Wulff Beltton har sendt produktet til kunden "gratis".

Fortrydelsesret Du har ret til at fortryde dit køb inden for 14 dage i henhold til fjernaftaleloven (2005:59). Fortrydelsesfristen starter fra den dag, du modtog varen. Produktet skal returneres i uændret stand, for at du kan modtage fuld kredit eller refundering. Kreditering eller tilbagebetaling sker normalt inden for 10 bankdage efter godkendt returnering. Du er som kunde ansvarlig for den værdiforringelse, der opstår, hvis du håndterer produktet i videre omfang, end det skønnes nødvendigt for at fastslå produktets egenskaber og funktion. Afskrivning kan ske med op til 100 % af varens værdi. Du som kunde er ansvarlig for fragtomkostningerne, hvis du vælger at fortryde dit køb. Vi kan ikke tage ansvar for pakker, der er beskadiget eller mistet under en returforsendelse, hvor forsendelsesdokumentet ikke er købt gennem Wulff Beltton.

Retur adresse

Wulff Beltton AB
Åkerbärsvägen 26
611 38 NYKÖPING, SVERIGE

Garanti - og reklamationer

Wulff Beltton er ansvarlig for at hjælpe kunden i forbindelse med et garantikrav, forudsat at produktet er købt hos os. De fleste produkter i vores sortiment er dækket af en 1 til 10 års producentgaranti. Længere garantiperioder kan også gælde for visse produkter. Garantiperioder og betingelser kan læses på den enkelte producents hjemmeside, bemærk at betingelserne kan være forskellige mellem privatpersoner og virksomheder. Bemærk også, at nogle producenter tilbyder en udvidet garantiperiode, hvis du registrerer dit produkt på deres hjemmeside.

I første omgang vil produktet blive repareret, men der kan også ske ombytning, hvis omkostningerne til reparation bliver urimeligt høje.

Fejl på grund af følgende årsager er normalt ikke dækket af producentens garanti:

  • Et uheld efter du har modtaget produktet
  • Forsømme
  • Unormal brug
  • At du ikke har fulgt pleje- og serviceanvisningerne
  • Hvad betragtes som sliddele

Hvis der opstår skade, så kontakt serviceafdelingen på support@beltton.se , så hjælper vi dig med at lave en servicesag. Angiv dit ordrenummer og en kortere fejlbeskrivelse for hurtigere behandling.

Reklamation for forbrugerkøb Når du handler som privatperson via vores hjemmeside, gælder altid fjernaftaleloven (2005:59) og håndkøbsloven (1990:932), som giver dig 3 års reklamationsret. Reklamationsretten omfatter kun fabrikationsfejl. Det er vigtigt at undersøge produktet nøje, når du modtager det.

Ved reklamation, der sker senere end 6 måneder fra modtagelsen, skal du som forbruger godtgøre, at der er tale om en fabrikationsfejl, for at manglen er omfattet af reklamationsretten. Du skal reklamere for dit produkt inden for en rimelig tid efter, at fejlen blev opdaget eller burde være blevet opdaget.

For mere information se www.konsumentverket.se .

Hvis du ønsker at bruge din garanti eller reklamere for dit produkt, så kontakt serviceafdelingen på support@beltton.se , så hjælper vi dig med at oprette en sag. Angiv dit ordrenummer og en kortere fejlbeskrivelse for hurtigere behandling.

I tilfælde af en godkendt klage er vi ansvarlige for alle omkostninger, herunder eventuelle forsendelsesomkostninger.

Retur adresse

Wulff Beltton AB
Åkerbärsvägen 26
611 38 NYKÖPING, SVERIGE

Bestride Hvis du er utilfreds med dit køb eller håndteringen af ​​din sag, anbefaler vi, at du først kontakter vores kundeservice på mail eller telefon.

Hvis vi ikke kan blive enige, skal en tvist, der udspringer af denne aftale, afgøres i henhold til svensk lov og af en svensk domstol.

Hvis du er forbruger, har du også ret til at få din tvist prøvet gennem alternativ tvistbilæggelse, forudsat at sagen opfylder kravene til behandling (f.eks. tids- og værdigrænser). Vi forpligter os til at deltage i tvistbilæggelse med en forbruger i henhold til lov om alternativ tvistbilæggelse i forbrugerforhold (2015:671). Udvalget for alternativ tvistbilæggelse er:

Det Almindelige Klagenævn
Boks 174, 101 23 Stockholm
www.arn.se

EU-Kommissionen giver også forbrugerne en platform til udenretslig tvistbilæggelse. Dette giver dig som forbruger mulighed for at løse tvister i forbindelse med dine online ordrer uden at skulle gå til retten. Platformen for tvistbilæggelse kan findes på det eksterne link ec.europa.eu/consumers/odr/ .

Personlig data

Alle personoplysninger, som du afgiver til Wulff Beltton, håndteres i overensstemmelse med Wulff Belttons politik for information om behandling af personoplysninger. Efter du har gennemført dit køb hos Wulff Beltton, kan din e-mailadresse og mobilnummer blive brugt til direkte markedsføringsformål. Du har altid ret til at nægte direkte markedsføring ved at afmelde dig mails via linket i den besked, du har sendt til dig. Læs mere om vores politik her.

Diverse

Vi forbeholder os retten til at nægte salg til virksomheder eller enkeltpersoner på vilkårlige grunde.

Ukorrekte oplysninger Vi forbeholder os ret til mulige typografiske fejl såsom, men ikke udelukkende:

  • Forkert offentliggjorte priser
  • Forkerte specifikationer og tekniske data
  • Forkerte billeder
  • Forkert kompatibilitet

Vi forbeholder os retten til, at bestilte produkter kan være udstedt af vores leverandør, og at vi derfor ikke er i stand til at opfylde vores aftale. I det usandsynlige tilfælde, at dette skulle ske, kontakter vi dig, og vi vil så vidt muligt forsøge at finde et tilsvarende produkt.

Force majeure Hvis du er forbruger, gælder det, der er fastsat i forbrugerkøbeloven (1990:932) om bodsfritagelse for manglende opfyldelse af visse forpligtelser i denne aftale.

I tilfælde af uklarheder eller spørgsmål er du mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice. Aftaler mellem dig og os indgås på svensk, medmindre andet udtrykkeligt er aftalt i det enkelte tilfælde.

Kontakt os

0155-29 26 00

Kunde service

Køb, ordre, produktinformation, ordre og leveringsinformation.
E-mail: info@beltton.se

Serviceafdelingen

Garanti, reklamationer, reparationer og annullerede køb
Mail: support@beltton.se

Retur adresse:

Wulff Beltton AB

Åkerbärsvägen 26

611 38, Nyköping, Sverige

Adresse:

Wulff Beltton AB

Boks 561

611 10 Nyköping, Sverige

""