Gå til indholdet

Showroom i Nyköping

 

På denne side kan du læse vores købs- & leveringsbetingelser for Privatkunder.

Hvis du ønsker at læse vores købs- og leveringsbetingelser for Privatkunder klik her.

Følgende vilkår gælder for alle ordrer afgivet af kunden (i det følgende også kaldet "dig") hos Wulff Beltton AB (Org.nr. 556446-8105), i det følgende benævnt "Wulff Beltton", "os" eller "vi", på Wulff Belttons hjemmesider, via e-mail, telefon eller andre former for kontakt (samlet kaldet "Webstedet").

Priser

Priser Priser angivet på Hjemmesiden er angivet eksklusiv moms eller inklusiv moms, afhængig af hvad Kunden af Hjemmesiden har foretaget for udvælgelse. Uanset hvordan priserne vises på Hjemmesiden, er priserne altid opsummeret inklusiv moms og eventuelle andre omkostninger inden købet foretages.

Betalingsmuligheder Privatpersoner betaler via Shopify Payments, hvor du kan vælge at betale med Klarna, betalings-/kreditkort, Shop Pay, Apple Pay og Google Pay.

Betalingsmuligheder, der tilbydes gennem Klarna, er kortbetaling, direkte betaling, faktura og delbetaling. Klarnas brugsbetingelser.

Bestilling Hos Wulff Beltton kan du bestille produkterne via Hjemmesiden.

Levering

Wulff Beltton lagerfører de fleste af de produkter, der vises på hjemmesiden. Produkter, der er på lager, sendes normalt indenfor det angivne antal arbejdsdage. Skulle leveringstiden afvige fra dette, giver Wulff Beltton dig som kunde besked, forudsat at du har indtastet en korrekt e-mailadresse. I tilfælde af forsinkelse har du ret til at fortryde købet uden ekstra omkostninger, forudsat at din ordre refererer til produkter inden for det almindelige sortiment. Hvis leveringstiden afviger væsentligt mellem forskellige produkter, forbeholder vi os retten til at opdele din levering.

Fragt Wolff Beltton bruger DB Schenker som hovedfragtmand til at håndtere forsendelser. Andre forsendelsesmuligheder kan også gælde afhængigt af produktets design og modtagerens placering. Tilbudte forsendelsesmuligheder omfatter agenter og hjemmelevering samt palleforsendelser. Fragtgebyret afhænger af produktets pris og karakter og præsenteres inden købet gennemføres.

Transportskader Er varen bortkommet, eller du ved modtagelsen opdager, at forsendelsen er transportskadet, beder vi dig i første omgang meddele det til fragtmanden. Så kontakt vores serviceafdeling på support@beltton.se og indtast dit sagsnummer fra speditøren.

Forsendelse til udlandet Vi kan efter anmodning sende til andre lande end Sverige. Send os venligst din anmodning til info@beltton.se. Europæiske virksomheder med et gyldigt momsnummer skal ikke betale svensk moms. Vi vil uden undtagelser kræve forudbetaling eller kreditkortbetaling. Vi forbeholder os retten til at nægte salg til udlandet.

Fortrydede køb

Vi ønsker, at du som kunde har mulighed for at undersøge de produkter, du har købt hos os. Derfor giver vi dig 30 dages kundetilfredshedsgaranti. Hvis du har til hensigt at bruge garantien, ønsker vi, at du giver os besked så hurtigt som muligt, dog senest inden for 30 dage efter modtagelsen af produktet. For at vi kan godkende din returnering i overensstemmelse med Tilfreds Kunde-garantien, skal visse kriterier være opfyldt. Kontakt support@beltton.se for mere information.

Når du vælger at bruge Tilfreds Kunde-garantien, er du som kunde ansvarlig for returfragten, denne kan købes hos os. Bemærk, at vi ikke har mulighed for at afhente pakker hos agenter eller ved anbefalet brev. Vi modtager kun returvarer, der sendes med firmapakker efter anvisninger fra vores serviceafdeling.

Uindløste pakker For pakker, der ikke indløses af kunden inden for den angivne opholdstid, forbeholder vi os retten til at opkræve kunden for forsendelsesgebyrer, speditørens returforsendelse til Wulff Beltton og administrationsgebyrer. Dette gælder også, hvis Wulff Beltton har sendt produktet til kunden "gratis fragt".

Fortrydelsesret Du har ret til at fortryde dit køb inden for 14 dage i henhold til fjernaftaleloven (2005: 59). Fortrydelsesfristen begynder at gælde fra den dag, du modtog produktet. Produktet skal returneres i uændret stand, for at du kan modtage fuld kredit eller refundering. Kreditering eller tilbagebetaling sker normalt inden for 10 bankdage efter godkendt returnering. Som kunde er du ansvarlig for det værdifald, der opstår, hvis du håndterer varen i et videre omfang, end det skønnes nødvendigt for at fastslå produktets egenskaber og funktion. Afskrivning kan ske med op til 100 % af varens værdi. Du som kunde er ansvarlig for fragtomkostningerne, hvis du vælger at fortryde dit køb. Pakker der er beskadiget eller bortkommet i en returforsendelse, hvor fragtdokumentet ikke er købt via wulffbeltton.dk, kan vi ikke tage ansvar for.

Retur adresse

Wulff Beltton AB
Åkerbärsvägen 26
611 38 NYKÖPING, SVERIGE

Garanti og klage

Wulff Beltton er ansvarlig for at bistå kunden i forbindelse med et garantikrav forudsat at produktet er købt hos os. De fleste produkter i vores sortiment er dækket af 1 til 10 års garanti fra producenten. Længere garantiperioder kan også gælde for visse produkter. Garantitider og betingelser kan læses på den enkelte producents hjemmeside, bemærk at betingelserne kan være forskellige mellem privatpersoner og virksomheder. Bemærk også, at nogle producenter tilbyder en udvidet garantiperiode, hvis du registrerer dit produkt på deres hjemmeside.

I første omgang vil produktet blive repareret, men udskiftning kan også finde sted, hvis omkostningerne til reparation bliver urimeligt høje.

Fejl, der skyldes følgende årsager, er normalt ikke dækket af producentens garanti:

  • Et uheld efter du har modtaget produktet
  • Forsømme
  • Unormal brug
  • At du ikke har fulgt pleje- og serviceanvisningerne
  • Hvad betragtes som sliddele

Hvis der opstår en skade, skal du kontakte serviceafdelingen på support@beltton.se, og vi hjælper dig med at lave en servicesag. Angiv dit ordrenummer og en kortere fejlbeskrivelse for hurtigere håndtering.

Reklamationer for forbrugerkøb Når du handler som privatperson via vores hjemmeside, gælder fjernaftaleloven (2005: 59) altid og i håndkøb i forbrugerkøbeloven (1990: 932), som giver dig 3 års reklamationsret. Reklamationsretten omfatter kun fabrikationsfejl. Det er vigtigt at undersøge produktet nøje, når du modtager det.

Ved reklamation, der indtræder senere end 6 måneder fra modtagelsen, skal du som forbruger godtgøre, at der er tale om en fabrikationsfejl, for at manglen er omfattet af reklamationsretten. Du skal klage over dit produkt inden for rimelig tid fra det tidspunkt, hvor fejlen blev opdaget eller burde have været opdaget.

Hvis du ønsker at bruge din garanti eller klage over dit produkt, skal du kontakte serviceafdelingen på support@beltton.se, hjælper vi dig med at oprette en sag. Angiv dit ordrenummer og en kortere fejlbeskrivelse for hurtigere håndtering.

I tilfælde af en godkendt klage er vi ansvarlige for alle omkostninger, inklusive eventuelle forsendelsesomkostninger.

Retur adresse

Wulff Beltton AB
Åkerbärsvägen 26
611 38 NYKÖPING, SVERIGE

Bestride Hvis du er utilfreds med dit køb eller behandlingen af din sag, anbefaler vi, at du først kontakter vores kundeservice på mail eller telefon.

Hvis vi ikke kan blive enige, skal en tvist i forbindelse med denne aftale afgøres i overensstemmelse med svensk lov og af svenske domstole.

Hvis du er forbruger, har du også ret til at få din tvist prøvet gennem alternativ tvistbilæggelse, forudsat at sagen opfylder kravene til behandling (f.eks. tids- og værdigrænser). Vi forpligter os til at deltage i tvistbilæggelse med en forbruger i henhold til lov om alternativ tvistbilæggelse i forbrugerforhold (2015: 671). Nævnt til alternativ tvistløsning er:

Det Almindelige Klagenævn
Boks 174, 101 23 Stockholm
www.arn.se

Europa-Kommissionen stiller også en udenretslig tvistbilæggelsesplatform til rådighed for forbrugerne. Dette giver dig som forbruger mulighed for at løse tvister relateret til dine online ordrer uden at skulle gå til retten. Tvistbilæggelsesplatformen er tilgængelig på det eksterne link ec.europa.eu/consumers/odr/.

Personlig information

Alle personlige oplysninger, du giver til Wulff Beltton, håndteres i overensstemmelse med Wulff Belttons privatlivspolitik. Efter du har gennemført dit køb hos Wulff Beltton, kan din e-mailadresse og mobilnummer blive brugt til direkte markedsføringsformål. Du har altid ret til at sige nej til direkte markedsføring ved at afmelde dig mails via et link i den besked, der er sendt til dig. Læs mere om vores politik her.

Andet

Vi forbeholder os retten til at nægte salg til virksomheder eller enkeltpersoner på vilkårlige grunde.

Ukorrekte oplysninger Vi forbeholder os retten til at lave typografiske fejl såsom, men ikke begrænset til:

  • Forkert offentliggjorte priser
  • Forkerte specifikationer og tekniske data
  • Forkerte billeder
  • Forkert kompatibilitet

Vi forbeholder os retten til at bestille produkter fra vores leverandør, og at vi derfor ikke kan opfylde vores aftale. Hvis dette skulle ske, kontakter vi dig, og vi vil så vidt muligt forsøge at finde et tilsvarende produkt.

Force majeure Hvis du er forbruger, gælder det, der er fastsat i forbrugerkøbeloven (1990: 932) om fritagelse for sanktion for manglende opfyldelse af en bestemt forpligtelse i denne aftale.

I tilfælde af uklarheder eller spørgsmål er du mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice. Aftaler mellem dig og os indgås på svensk, medmindre andet udtrykkeligt er aftalt i det enkelte tilfælde.

Kontakt os

0155-29 26 00

Kunde service

Køb, ordre, produktinformation, ordrer og leveringsinformation.
Post: info@beltton.se

Serviceafdelingen

Garanti, reklamation, reparationer og beklagede køb
Post: support@beltton.se

Retur adresse:

Wulff Beltton AB

Åkerbärsvägen 26

611 38, Nyköping, Sverige

Adresse:

Wulff Beltton AB

Boks 561

611 10 Nyköping, Sverige

 
 

Welcome to Shopify Store

I act like: