Gå til indholdet

Showroom i Nyköping

 

På denne side kan du læse vores købs- og leveringsbetingelser for erhvervskunder.

Hvis du ønsker at læse vores købs- og leveringsbetingelser for Privatkunder klik her.

Følgende betingelser gælder for alle ordrer afgivet af kunden (i det følgende også kaldet "dig") hos Wulff Beltton AB (Org.nr. 556446-8105), i det følgende benævnt "Wulff Beltton", "os" eller "vi", på Wulff Belttons hjemmesider, via e-mail, telefon eller andre former for kontakt (samlet kaldet "Webstedet").

Priser

Priser angivet på Hjemmesiden er angivet eksklusiv moms eller inklusiv moms, afhængig af hvad Kunden af Hjemmesiden har foretaget for udvælgelse. Uanset hvordan priserne vises på Hjemmesiden, er priserne altid opsummeret inklusiv moms og eventuelle andre omkostninger inden købet foretages.

Betalingsmuligheder for erhvervskunder

Svensk-/dansk-/norskregistrerede virksomheder, kommuner og statslige instanser betaler via Wulff Belttons egne fakturaer eller med kort via Shopify Payments ved bestilling. Alternativerne præsenteres ved kassen, inklusive en faktura for 30 dage og en kortbetaling.


Ved valg af betaling med faktura vil der blive foretaget en kreditkontrol af Wulff. Bemærk, at kredittjekket udføres efter bestillingen er afgivet og ordrebekræftelsen modtaget. Efter at have gennemført kredittjekket, kan din anmodning afvises, og du vil derefter blive tilbudt andre betalingsmuligheder.

Forudbetaling og debet-/kreditkort er også tilgængelige for visse typer køb efter aftale med kundeservice. 

Bestilling

Hos Wulff Beltton kan du bestille produkterne via Hjemmesiden, e-mail eller via kundeservice på 0155-29 26 00.

Levering

Wulff Beltton lagerfører de fleste af de produkter, der vises på hjemmesiden. Produkter, der er på lager, sendes normalt indenfor det angivne antal arbejdsdage. Skulle leveringstiden afvige herfra, giver Wulff dig som kunde besked, forudsat at du har indtastet en korrekt e-mailadresse. I tilfælde af forsinkelse har du ret til at fortryde købet uden ekstra omkostninger, forudsat at din ordre refererer til produkter inden for det almindelige sortiment. Hvis leveringstiden afviger væsentligt mellem forskellige produkter, forbeholder vi os retten til at opdele din levering.

Fragt

Wulff Beltton bruger DB Schenker som sin primære speditør til at håndtere forsendelser. Andre forsendelsesmuligheder kan også gælde afhængigt af produktets design og modtagerens placering. Forsendelsesmuligheder, der tilbydes, omfatter agenter, forretningspakker og palleforsendelser. Fragtgebyret afhænger af produktets pris og karakter og præsenteres inden købet gennemføres.

Transportskader

Er varen bortkommet, eller du ved modtagelsen opdager, at forsendelsen er transportskadet, beder vi dig i første omgang meddele det til fragtmanden. Så kontakt vores serviceafdeling på support@beltton.se og indtast dit sagsnummer fra speditøren.

Forsendelse til udlandet

 

Vi kan efter anmodning sende til andre lande end Sverige, Norge og Danmark. Send os venligst din anmodning til info@beltton.se. Europæiske virksomheder med et gyldigt momsnummer skal ikke betale svensk moms. Vi vil uden undtagelser kræve forudbetaling eller kreditkortbetaling. Vi forbeholder os retten til at nægte salg til udlandet.

Fortrydede køb

Uindløste pakker 

For pakker, der ikke indløses af Kunden inden for den angivne opholdstid, forbeholder vi os retten til at opkræve kunden for forsendelsesgebyrer, speditørens returforsendelse til Wulff Beltton og administrationsgebyrer. Dette gælder også, hvis Wulff Beltton har sendt produktet til kunden "gratis fragt".

Tilfreds kunde-garanti - 30 dage 

Vi ønsker, at du som kunde har mulighed for at undersøge de produkter, du har købt hos os. Derfor giver vi dig 30 dages kundetilfredshedsgaranti. Hvis du har til hensigt at bruge garantien, ønsker vi, at du giver os besked så hurtigt som muligt, dog senest inden for 30 dage efter modtagelsen af produktet. For at vi kan godkende din returnering i overensstemmelse med Tilfreds Kunde-garantien, skal visse kriterier være opfyldt.

Tilfreds kundegaranti gælder kun ved køb gennem netbutikken.

Fortrydelsesretten gælder ikke for visse produkter:

  • Skræddersyede produkter.

  • Specielt udviklede produkter, såsom stole med en anden farve end sort eller produkter, der ikke indgår i vores faste sortiment.

  • Varer, som på grund af deres art ikke kan tages retur, eller som hurtigt kan forringes eller blive for gamle.

  • Bestilte varer, store makuleringsmaskiner, lysmaster og produkter, der koster mere end SEK 20.000

For B2B gælder åbent køb for ordrer på op til tre ens produkter. Hvis du er interesseret i større ordrer, anbefaler vi, at du bestiller en prøve og test inden du bestiller større mængder.

Såfremt varen er blevet undersøgt mere, end der anses for tilstrækkelig og/eller er beskadiget, har vi ret til at foretage en værdiforringelse på op til 100%. Alt muligt tilbehør, instruktionsbøger etc. skal med i returen. Husk at pakke varen godt ind – for du står selv for returfragten til os. Den originale emballage er altid den bedste beskyttelse. Hav ikke tape eller andet, der ødelægger den originale emballage, som skal pakkes i en yderkarton, når den sendes til os. 

Kontakt support@beltton.se for mere information. Kreditering eller tilbagebetaling sker normalt inden for 10 bankdage efter godkendt returnering. Når du vælger at bruge Tilfreds Kunde-garantien, er du som kunde ansvarlig for fragten til dig som kunde og tilbage til Wulff Beltton, denne kan købes hos os. Bemærk, at vi ikke har mulighed for at afhente pakker hos agenter eller ved anbefalet brev. Vi modtager kun returvarer, der sendes med firmapakker efter anvisninger fra vores serviceafdeling.

Garanti og reklamation

Garanti 

Wulff Beltton er ansvarlig for at bistå kunden i forbindelse med et garantikrav, forudsat at produktet er købt hos os. De fleste produkter i vores sortiment er dækket af 1 til 10 års garanti fra producenten. Længere garantiperioder kan også gælde for visse produkter. Garantitider og -betingelser kan læses på den enkelte producents hjemmeside, bemærk at betingelserne kan være forskellige mellem privatpersoner og virksomheder. Bemærk også, at nogle producenter tilbyder en udvidet garantiperiode, hvis du registrerer dit produkt på deres hjemmeside. I første omgang vil produktet blive repareret, men udskiftning kan også finde sted, hvis omkostningerne til reparation bliver urimeligt høje.

Fejl, der skyldes følgende årsager, er normalt ikke dækket af producentens garanti:

  • Et uheld efter du har modtaget produktet

  • Forsømme

  • Unormal brug

  • At du ikke har fulgt pleje- og serviceanvisningerne

Klager ved køb af virksomhed Når du handler som iværksætter, eller bruger et firmanavn på kvitteringen, gælder købeloven (1990: 931). Efter denne lov har køber 2 års reklamationsret. Reklamationsretten omfatter kun fabrikationsfejl. Ved reklamation er det dig som køber, der skal identificere og sandsynliggøre, at der er tale om en fabrikationsfejl. Hvis du ønsker at bruge din garanti eller klage over dit produkt, skal du kontakte serviceafdelingen på support@beltton.se, hjælper vi dig med at oprette en sag. Angiv dit ordrenummer og en kortere fejlbeskrivelse for hurtigere håndtering.

Bestride Hvis du er utilfreds med dit køb eller behandlingen af din sag, anbefaler vi, at du først kontakter vores kundeservice på mail eller telefon. Hvis vi ikke kan blive enige, skal en tvist i forbindelse med denne aftale afgøres i overensstemmelse med svensk lov og af svenske domstole.

Personlig information

Alle personlige oplysninger, du giver til Wulff Beltton, håndteres i overensstemmelse med Wulff Belttons privatlivspolitik. Efter du har gennemført dit køb hos Wulff Beltton, kan din e-mailadresse og mobilnummer blive brugt til direkte markedsføringsformål. Du har altid ret til at sige nej til direkte markedsføring ved at afmelde dig mails via et link i den besked, der er sendt til dig. læs mere om vores politik her.

Andet

Vi forbeholder os retten til at nægte salg til virksomheder eller enkeltpersoner på vilkårlige grunde.

Ukorrekte oplysninger 

Vi forbeholder os retten til at lave typografiske fejl såsom, men ikke begrænset til:

  • Forkert offentliggjorte priser

  • Forkerte specifikationer og tekniske data

  • Forkerte billeder

  • Forkert kompatibilitet

Vi forbeholder os retten til at bestille produkter fra vores leverandør og vi kan derfor ikke opfylde vores aftale. Hvis dette skulle ske, kontakter vi dig, og vi vil så vidt muligt forsøge at finde et tilsvarende produkt.

Force majeure 

Hvis du er erhvervskunde, er Wulff Beltton fritaget for straf for manglende opfyldelse af enhver forpligtelse i denne aftale, hvis den er baseret på befriende omstændigheder, der hæmmer, forhindrer eller forsinker udførelsen som beskrevet nedenfor.

Som en befriende omstændighed skal anses for at omfatte, men ikke begrænset til:

  • Regeringens handling

  • Ny eller ændret lovgivning

  • Konflikt på arbejdsmarkedet

  • Blokade

  • Strejke

  • Terror

  • Brand eller oversvømmelse

  • Større sabotage eller ulykke.

Force Majeure omfatter også regeringsbeslutninger, der påvirker markedet og produkter negativt, f.eks. restriktioner, advarsler, salgsforbud osv. I tilfælde af uklarheder eller spørgsmål er du mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice. Aftaler mellem dig og os indgås på svensk, medmindre andet udtrykkeligt er aftalt i det enkelte tilfælde.

Kontakt os

0155-29 26 00

Kunde service

Køb, ordre, produktinformation, ordrer og leveringsinformation.
Post: info@beltton.se

Serviceafdelingen

Garanti, reklamation, reparationer og beklagede køb
Post: support@beltton.se

Retur adresse:

Wulff Beltton AB

Åkerbärsvägen 26

611 38, Nyköping, Sverige

Adresse:

Wulff Beltton AB

Boks 561

611 10 Nyköping, Sverige

 

Welcome to Shopify Store

I act like: